هزینه وقیمت کف سابی وساب زنی سنگ:
قیمت(هزینه)کفسابی سنگ و عوامل موثر در قیمت کف سابی و سنگ سابی سنگ بر اثاث متر مربع محاسبه می شود و بسته به نوع سنگ و سختی سنگ متغیر است البته هوای مشتریان رو داریم و … هم در تعیین قیمت کفسابی سنگ موثر است .

به طور مثال قیمت (هزینه) کفسابی سنگ گرانیت از گرانترین کفسابی ها است اما سنگ کف معمولی یا ضعیف تر از متری هزار تومان هم انجام می شود

قیمت کفسابی :

قیمت (هزینه)کفسابی سنگ به پارامترهای زیادی بستگی دارد مثله نوع سنگ، متراژ محیط ، دوری و نزدیکی محیط کفسابی به شهر و اینکه کف مورد نظر قبلا ساب خورده یانه ، نوع کفسابی (ایتالیایی و معمولی و رزین ساب )و … همگی در قیمت کفسابی موثر است.درتصویر زیر قیمت (هزینه) تقریبی هست؛

قیمت سنگسابی
قیمت(هزینه)کفسابی

به طور کلی سنگ بر دو نوع است و جنس سنگ بر قیمت کفسابی تاثیر دارد .سنگ نرم و سنگ سخت و نوع سنگ در سنگسابی تاثیر دارد مثلا سنگ تراروتن(همان سنگ کرمی رنگی که در نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شود ) سنگی نرم است و به نسبت گرانیت قیمتی به مراتب پایینتری دارد و قیمت کفسابی سنگ موزاییک و سرامیک پایین است و جزئ ارزانترین کفسابیهاست البته در قیمت سنگ سابی و کف سابی این عنصر هم تاثیر دارد که آیا سنگ قبلا ساب خورده و سنگسابی و کفسابی شده است یا خیر اگر سنگ سابی قبلا روی سنگ انجام شده باشد قیمت پایینتری دارد زیرا عیب سنگ در اکثر قسمتها درست است و عمل سنگ سابی راحت تر است(کار ساب سنگ چند مرحله است( بسته به ایراد سنگ) و در صورتی که قبلا سنگ ساب خورده باشد بعضی مراحل مثله گرفتن ناهمواری حذف می شود و در نهایت قیمت تمام شده پایین حساب می شود)

نوع کفسابی هم در قیمت آن موثر است :

در کف سابی سنگ
معمولا مشتریانی که بهترین نوع کفسابی سنگ را می خواهند که منظورشون از کفسابی خوب همون کفسابی شیشه ای یا کفسابی ایتالیایی است نسبت به کفسابی سنگ معمولی قیمت(هزینه) کفسابی سنگ بالاتری بایستی پرداخت کنند.

گاهی در ساب زنی سنگ بایستی یک یا چند سنگ عوض شود که در قیمت ساب زنی موثر استاس.

اگر سنگ شما دارای درز یا همون سوراخ های ریز باشد هم میتوان درزها رو باچسب بتن وسیمان سفید پر کرد هم با رزین هم رنگ سنگ پر شود که به آن رزین ساب می گویند که این موضوع هم در قیمت ساب زنی موثر است.

اندازه و متراژ محیط ساب زنی هم در قیمت(هزینه) کفسابی سنگ موثر است هر چه متراژ واندازه بیشتر وبزرگتر باشد قیمت تمام شده کف سابی پایین تر می شود و در نهایت قیمت کف سابی پایین تر محاسبه می شود.

قیمت کفسابی و ساب زنی پله در صورت تعداد پایین به صورت تکی و در تعداد بالا متری یا تفاهمی محاسبه می شود.

قیمت سنگسابی سنگ در مناطق دور از شهر به علت هزینه رفت و آمد اندکی بالاتر است اما اگر متراژ بالا باشد این موضوع را پوشش می دهد .

با این حال ما در صفحه قیمت(هزینه) کفسابی سنگ به طور کامل درباره قیمت کفسابی توضیح داده ایم.

قیمت رزین ساب:

اگر سنگ شما دارای حفره باشد یا درز داشته باشد این عیوب با رزین پر می شود که به آن رزین ساب می گویند .

قیمت رزین ساب ،به تنهایی بالا نیست و به نسبت قیمت پایینی دارد و البته خیلی هم اقتصادی است چون شما اگر بخواهید سنگ را عوض کنید قیمت به مراتب بالاتری را بایستی پرداخت کنید.

قیمت (هزینه)ساب ایتالیایی:

ساب ایتالیایی بهترین نوع کفسابی است و کسی که ساب ایتالیایی می خواهد یعنی بهترین نوع کفسابی را می خواهد و کار او را با نهایت ظرافت انجام می دهیم به طوری که بعد از انجام ساب ایتالیایی کف سنگ مثله آینه می شود و شما تصویر سقف را در سنگ خواهید دید به همین علت به آن کفسابی شیشه ای یا کفسابی آینه ای نیز می گویند.
هزینه ساب ایتالیایی با ساب معمولی اندکی بالاتر است ولی به انجامش می ارزد،چون هم براق تر میشود،هم ماندگاری سنگ بیشتر میشود.