ساب زدن سنگ کف

ساب زدن سنگ کف

روش های ساب زدن سنگ کف

معمولا کفسابان با سابقه می دانند که هر نوع پوشش کفی باید با استفاده از موادی خاص و روشی تقریبا متفاوت باید ساب زده شود برای مثال ساب زدن سنگ کف راه پله با ساب زدن سرامیک یا بتن متفاوت است ، هم دستگاه متفاوتی دارد و هم لقمه های استفاده شده متفاوت از یکدیگر است.

مراحل ساب زدن سنگ کف

بصورت معمول برای اینکه یک پوشش کف مانند روز اول خود شود و کاملا برق و صیقلی شود، کف ۸ مرتبه احتیاج به ساب زنی دارد ولی در مواردی نیز این تعداد بیشتر می شود.

در ساب زدن سنگ کف ابتدا در جاهایی که دستگاه های کفسابی دسترسی دارند، کف ساب زده می شود و در انتهای کار نیز کفساب باید کنار ها و کنج هایی که دستگاه کفسابی به آن ها دسترسی نداشته و ساب نخورده است را باید بصورت دستی ساب زده شود تا تمامی کف محل مورد نظر کاملا یکدست شود.

هزینه ساب زدن سنگ کف

هزینه ساب زدن به متراژ، نوع سنگ و میزان کثیفی و صدمات پوشش کف شما بستگی دارد.

ساب زدن سنگ کف، با کیفیت و ارزان

بهترین کفسابی را چطور تشخیص می دهید؟ کدام دستگاه کفسابی برای عملیات کفسابی مناسب می باشد ؟

کدام کفسابی با کیفیت و بهترین قیمت پروسه کفسابی را انجام می دهد؟

و از این قبیل سوالات، سوالاتی است که برای هر کارفرمایی که قصد انجام این کار را دارد پیش می آید و اما نحوه صحیح پاسخگویی به آنها مبحثی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

هر کارفرما بسته به موقعیت مکانی، میزان وسعت، نوع جنس به کار رفته در کف و میزان اهمیت مواد و کیفیت آن ، می تواند حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب یک کفساب مناسب داشته باشد.

ولی در حالت کلی می تواند موارد و نکاتی را لحاظ نمود که بتوان بیشترین میزان امنیت خاطر را همراه داشته باشد ، از جمله مواردی که میتوان به آن توجه داشت میزان سابقه کاری، نمونه کارهای انجام شده، تعداد کادر متخصص ، میزان تخصص کادر مورد نظر، میزان رضایت مشتریان قبلی از نحوه انجام کار انجام شده و … می باشد.

در هر حرفه و  صنفی بهتر است برای انجام خدمات خود به بهترین ها مراجعه کنید و نمونه کارها و مشتریان قبلی می توانند بهترین داورها باشند.