ساب سنگ کف

ما در تهران ساب سنگ کف شما رو به صورت تضمینی به حالت اولیه و حتی براق تر از حالت اولیه برمیگردونیم شرکت خدمات کفسابی سنگسابی ما به صورت تضمینی است وبا نظارت مهندس انجام میشود،به صورت تضمین براق و آینه ای شدن سنگ

ساب سنگ کف چیست؟

برای خیلی ها مبهم است ساب زنی به چه شکلی انجام میشود،ساب زنی یا کفسابی یعنی صاف کردن (منظور از صاف کردن سنگ یعنی از بین بالا و پایینی سنگ)سنگ(انواع سنگ،موزاییک،بتن،لاشه سنگ)و براق شدن سنگ تا حد شیشه ای شدن بصورتی که روی سنگ می ایستید عکس شما روی سنگ بیفتد و اگه قبلا روی سنگ اسید یا جوهر نمک ریخته شده باشد برای تمیز کردن سنگ با همین ساب زنی(کفسابیکردن،سنگسابی،سابیدن سنگ) اثر جوهر نمک و لکه های سنگ از بین می‌رود و سنگ شما براق میشود،کار ما به صورت تضمینی است.

ساب سنگ کف
ساب سنگ کف

ساب سنگ کف چند مرحله دارد؟

خیلی از مشتریانی که زنگ میزنن برای مشاوره رایگان در خصوص سنگ برای بالا بردن اطلاعتشون می پرسند،ساب زنی سنگ چند مرحله دارد؟

اولین سوالی که ما ازشون می پرسیم اینکه سنگ شما چیه؟سنگ یا موزاییک یا بتن؟

اگه سنگ اسم سنگش چیه ؟

مراحل ساب کف به نوع سنگش بستگی داره،اگه سنگ مرمر و دهبید سلسالی باشه نزدیکای ۱۰ مرحله ساب میخوره،اگه بتن باشه مراحل سابش بستگی داره که شما چه از ما بخواهید یکدست شدن بتن که با دست کار شده،یکدست شدن بستنی که با ماله پروانه ای کار شده.

آیا بخواهید بتن فقط صاف بشه ویا بتن هم صاف بشه هم براق بشه،مراحل بتن از یک مرحله شروع میشه تا پنچ مرحله است طبق صحبتهای بالا بستگی به بدنش داره.

قیمت ساب سنگ کف چند است؟

قیمت ها بستگی به نوع سنگ داره.اگه سنگ معمولی باشه مثل سنگ مرمر،دهبید،سلسالی،تراورتن قیمتش فرق میکنه،اگه سنگ گرانیت که سنگ سخت حساب میشه قیمتش تقریبا دو برابر سنگهای معمولی است؛قیمت موزاییک تقریبا پایین تر از سنگ معمولی است،ساب بتن وقیمش بستگی به مراحل داره،برای مشاوره رایگان و شبانه روزی با ما در تماس باشید.